Wil jij weten hoe je gemakkelijk je telecom abonnementen kunt opzeggen? Het opzeggen van een telecomabonnement wordt door veel consumenten vaak als lastig ervaren. Veel telecombedrijven maken het voor consumenten erg lastig wanneer ze hun lopende abonnementen willen annuleren. Lange wachtrijen en inefficiënte communicatie zijn veel voorkomende problemen waar consumenten mee te kampen krijgen. De consumentenwebsite Providercheck heeft in 2018 een onderzoek uitgevoerd naar de gemiddelde wachttijden bij Nederlandse providers. Opvallende uitschieters waren Ziggo met 7 minuten en 4 seconden, Youfone met 4 minuten en 15 seconden en XS4ALL met een wachttijd van zelfs 10 minuten en 20 seconden. Buiten dat het wachten zonde is van de tijd, brengt dit ook nog onnodig hoge belkosten met zich mee.

 

Xpendy helpt u opzeggen binnen 2 minuten

Xpendy heeft een passende oplossing gevonden om telecom abonnementen gemakkelijk op te zeggen. Xpendy helpt je om tijd en moeite besparen. Bij Xpendy heb je geen gedoe meer met lange wachttijden aan de telefoon of gesprekken met een sales medewerker die je probeert over te halen te blijven. Geen lange zoektochten meer naar de juiste opzegprocedure en contactgegevens. Wij hebben het zoekwerk voor je gedaan.Het enige dat je moet doen, is één keer je NAW-gegevens invullen en aangeven welke diensten je wilt stopzetten. Wij maken automatisch één of meerdere opzegbrieven voor je. Zelf brieven schrijven is dus niet meer nodig! Na het invullen vragen we je om de brief elektronisch te ondertekenen. Wij posten vervolgens de brief (of brieven) voor je. Jij hoeft je nergens meer zorgen om te maken.

Van verschillende consumenten hebben we vernomen dat het opzeggen van een abonnement bij Scarlet en Canaldigitaal ook als erg lastig wordt ervaren. Heb je geen zin in gedoe en wil je makkelijk van je abonnement bij Scarlet of Canaldigitaal afkomen? Xpendy kan je hier binnen 2 minuten mee helpen, benieuwd hoe? Check dan de bovenstaande links.